رفتن به نوشته‌ها

بچه های خود را خوب تغذیه کنید – Sealine River Press


در طول 50 سال راهنمایی مردم در مورد نحوه زندگی ، غذا خوردن و پیمودن این سفر شگفت انگیز که ما آن را زندگی می نامیم ، اغلب این س importantال مهم از من پرسیده شده است: “به فرزندانم چه چیزی می دهم تا آنها را قوی و سالم نگه دارند؟”

پاسخ ساده و در عین حال عمیق است و با درک اولیه از غذا و خوردن آغاز می شود.

اولین تجربه دریافت تغذیه انسان در طول 40 هفته حاملگی در رحم اتفاق افتاد. به طور شبانه روزی ، عناصر تشکیل دهنده متراکم مواد مغذی از پروتئین ها (اسیدهای آمینه) ، چربی ها و کربوهیدرات ها هر بافت ، غده و اندام را اشباع می کنند – به معنای واقعی کلمه در مرحله جنین زایی. علاوه بر این ، این سازه ها بر اساس بهترین منابع موجود در ذخایر مادر است. از جمله تعاریف کلمه مادر (لاتین مادرایرلندی قدیم ریاضی) به معنی “تغذیه” است.

پس از نه ماه تاریکی کامل ، احاطه شده توسط مایعات و تغذیه کننده حیات ، تولد فرا می رسد. حرکت به دنیای خارج یک تنظیم عظیم است. دوازده هفته اول رحم به عنوان “سه ماهه چهارم” شناخته می شود. پس از آن نه ماه دیگر غذا سرو می شود. چرخه سال اول رابطه ای را که تا آخر عمر با غذا و غذا خوردن خواهید داشت تعریف می کند.

شیر مادر اولین و مفیدترین غذا برای نوزادان است. نوزاد انتهای عصبی نوک پستان و آرئول را تحریک می کند و به غده هیپوفیز در مغز علامت می دهد تا دو هورمون پرولاکتین و اکسی توسین آزاد کند. پرولاکتین باعث می شود غدد پستانی مواد مغذی (پروتئین ها ، قندها و چربی ها) را از خون به جای محتویات معده مادر جذب شیر مادر کنند.

غذا خوردن دنیای بیرونی را وارد دنیای درونی بدن انسان می کند. این یک رویداد ایمنی شناسی است که شامل سیستم غدد درون ریز ، سیستم عصبی و البته دستگاه گوارش است. از دهه 1940 ، فرهنگ های غربی ، در بیشتر موارد ، آگاهی و ارتباط خود را با غذای واقعی از دست داده اند. آنچه می خوریم آنقدر تقلب شده است که دیگر نمی تواند انسان را تغذیه کند.

ما به فرهنگی تبدیل شده ایم که دیگر به نعمت حیات بخش مادر زمین احترام نمی گذارد. در عوض ، ما به فرهنگی مملو از مواد شیمیایی تبدیل شده ایم. آرد سفید سفید شده ، شربت ذرت با فروکتوز بالا ، محصولات لبنی پاستوریزه و روغن های ترانس و هیدروژنه همه ارزش غذایی کمی دارند ، اما 90 درصد از آنچه اکثر ما می خوریم را تشکیل می دهند.

چگونه می توانیم خود و فرزندانمان را به خوبی تغذیه کنیم؟ تعاونی های غذایی محلی مکان خوبی برای شروع است. این شبکه از افراد همفکر می تواند به شما در درک روش طبیعی دستیابی به تغذیه متعادل کمک کند.

  • در صورت موجود بودن سبزیجات محلی و ارگانیک.
  • گوشت گاو ، مرغ و خوک که در مزرعه پرورش داده شده اند ، از جمله در صورت امکان.
  • پروتئین های گوشت ماهیچه ای (معرفی شده پس از سال اول).
  • فقط محصولات لبنی خام.
  • ماهی صید شده وحشی
  • غلات کامل (به جز گندم و برنج). آمارانت ، کینوا و ارزن بسیار توصیه می شود.
  • در درجه اول انواع توت های ارگانیک. مصرف سایر میوه ها را کاهش دهید.
  • آجیل و دانه ها ، ترجیحاً ارگانیک و خام. باید آن را خیس کرده و به مقدار کم سرو کنید. بادام زمینی (که در واقع حبوبات است و بنابراین هضم آن دشوار است) توصیه نمی شود. تا زمانی که بادام زمینی به صورت ارگانیک رشد نکند ، به شدت با سموم دفع می شود.
  • کره های آجیل و دانه ها: هضم کره بادام ، بادام زمینی و کنجد (تاهینی) راحت تر است.
  • سندرم روده تحریک پذیر و روانشناسیبه دکتر ناتاشا کمپبل مک براید توضیح می دهد که چگونه طیف وسیعی از شرایط پزشکی با نقص در فلور روده و روده ارتباط دارد. “قسمت چهارم: داشتن یک نوزاد جدید در خانواده GAPS” برای همه والدین جدید خواندن ضروری است.
  • تکنیک های پخت کامل برای رژیم GAPSبه این راهنمای مونیکا کورادو یکی از کاملترین نمای کلی رژیم غذایی GAPS است که امروزه در دسترس است.
  • با هم بنشینید و همزمان غذا را شروع کنید.
  • غذای خود را قورت ندهید و خیلی زود غذا نخورید. غذای خود را خوب بجوید. توصیه می شود هر لقمه را ده بار بجوید.
  • غذا را به یک رویداد سرگرم کننده تبدیل کنید. خنده و مکالمه سبک بهترین است.
  • هنگام غذا خوردن دعوا نکنید ، بحث نکنید و بحث های شدید نداشته باشید. از جمله “استراحت و هضم” پیروی کنید.
  • برکت بر غذا و منشأ آن – مخصوصاً کسانی که آن را تهیه کرده اند.
  • روز خود را گرسنه آغاز نکنید! ترکیبات مغذی را در زندگی خانوادگی زودهنگام ، به ویژه در صبح گنجانید. (دستورالعمل تغذیه کودک ما را در زیر مشاهده کنید.)
  • از نوشابه و نوشیدنی های میوه ای پرهیز کنید. یک جایگزین ممکن است آب گازدار با لیمو یا آهک باشد. (طبق مطالعه اخیر منتشر شده در مجله خوب، تا 35 درصد از افرادی که از نوشیدنی های میوه ای مانند آب پرتقال ، سیب یا انگور استفاده می کنند بیشتر در معرض ابتلا به سرطان روده بزرگ هستند ، نوع سوم سرطان).
  • هنگام معرفی غذاهای جامد ، افزودن مکمل های طبیعی کامل را که مخصوص سبک زندگی فرزند شما طراحی شده اند ، در نظر بگیرید. من به والدین یا سرپرستان توصیه می کنم آن را ساده نگه دارند و از یک متخصص جامع فرایند استاندارد راهنمایی بخواهند.
  • مکمل های فرآیند استاندارد متمایز هستند زیرا 80 درصد مواد اولیه محصولات آنها در مزارع ارگانیک معتبر این شرکت در پالمیرا ، ویسکانسین تولید می شود.
  1. پودر لاکتات کلسیم: منبع کلسیم یونیزه ، مهمترین ماده معدنی بدن است. از عملکرد سیستم ایمنی ، اسکلتی و سیستم عصبی پشتیبانی می کند.
  • کودکان بالای 5 سالقبل از خواب 1 قاشق غذاخوری (3 قاشق چای خوری) در سس سیب میل کنید یا به شیک صبحگاهی خود اضافه کنید.
  • رده سنی 1 تا 5 سال: دوز را به 1 قاشق چایخوری کاهش دهید.
  1. جویدنی کاتالین: فرمول مولتی ویتامین و مواد معدنی.
  • کودکان 5-11: ساعت 3 صبح و 3 بعد از ظهر بروید. در صورت تمایل ، با ملات و مایه کوبیده و با غذا مخلوط کنید.
  • رده سنی 1 تا 5 سال: دوز را به نصف برسانید.
  1. Congaplex جویدنی: حاوی ویتامین A و C ، کلسیم لاکتات و تیموس برای تقویت ایمنی و RNA (اسید ریبونوکلئیک) برای محافظت سلولی است.
  • کودکان 5-11: ساعت 3 صبح و 3 بعد از ظهر بروید.
  • رده سنی 1 تا 5 سال: دوز را به نصف برسانید.
  1. ماهی تن امگا 3 جویدنی: منبعی از اسیدهای چرب امگا 3 است که به مبارزه با التهاب در سراسر بدن کمک می کند و وضوح ذهنی را افزایش می دهد. همچنین دارای ویتامین D برای حمایت ایمنی بیشتر است.
  • کودکان 5-11: 2 صبح و 2 عصر مصرف شود.
  • رده سنی 1 تا 5 سال: دوز را به نصف برسانید.
  1. مخمر اسید لاکتیک یا لاکتین ها:

مخمر اسید لاکتیک: پروبیوتیک قبل و بعد که برای تعادل گوارش ، سلامت روده و ثبات مفید است.

  • کودکان 5-18: صبح 4 ویفر جویدنی یا پودری مصرف کنید.
  • رده سنی 1 تا 5 سال: دوز را به نصف برسانید (2 ویفر).

LACT-ENZ: یک فرمول پروبیوتیک با آنزیم هایی برای هضم و متابولیسم پروتئین ها ، چربی ها و کربوهیدرات ها.

  • کودکان 5-182 کپسول صبح و 2 عصر مصرف شود
  • رده سنی 1 تا 5 سال: دوز را به نصف برسانید.

در نهایت ، غذا و خوردن به آگاهی و انتخاب می رسد. به گفته این مقام ، بدن بدن متبرک یا نفرین شده است. یک فرد بیدار بر اساس قوانین و هوش طبیعت از صحت و نتایج غذا آگاهی کامل دارد. هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه درست است و چه چیزی در مورد غذای غلیظ یا خالی که در بدن خود قرار می دهیم وجود ندارد. یک انتخاب عاقلانه یا بد در همه زمینه های زندگی را همیشه می توان در سفره ای که برای خود و دیگران آماده می کنیم مشاهده کرد. من با برکت و توجه به زندگی شخصی خود و زندگی دیگران در این تلاش به شما ملحق می شوم.

ما هستیم اما جهان را منعکس می کنیم. همه گرایش های دنیای خارج در دنیای بدن ما وجود دارد. اگر بتوانیم خودمان را تغییر دهیم ، گرایش ها در جهان نیز تغییر خواهد کرد. با تغییر ماهیت انسان ، نگرش جهان نسبت به او نیز تغییر می کند. این عالی ترین راز الهی است.
– مهاتما گاندی

در اینجا دستورالعمل های اضافی برای کودکان از کتاب من آمده است پروتکل های کمک شفا: راهنمای پزشکبه

قابل توجهبه کودکان زیر 12 ماه عسل ندهید.

تصاویر از iStock/FamVeld (اصلی) ، monkeybusinessimages (خانواده روی میز) ، galitskaya (نوشیدن پسر).

جوزف آنتیل ، کارولینای شمالی

جوزف آنتیل که اکنون در دهه پنجاه زندگی خود به عنوان مشاور تغذیه است ، هزاران پزشک مراقبت کننده بهداشت را راهنمایی کرده است. امروزه ، وی همچنان به آموزش کاربرد بالینی عملی حمایت تغذیه ای کمکی اختصاص می دهد ، در حالی که دیدگاه خود را در مورد ایجاد یک روش تغذیه بالینی موفق و نحوه تفسیر نمودارهای HSR نشان می دهد.

جوزف با اشتیاق برای به اشتراک گذاشتن دانش خود در دوران حرفه ای خود می نویسد پروتکل های کمک درمانی: راهنمای تمرین کننده برای ارائه تجربه گسترده و درک عمیق اصول تغذیه که توسط بنیانگذاران پیشگام کشف تغذیه توضیح داده شده است. هدف اصلی جوزف این بود که حکمت نبوی دکتر رویال لی را منتقل کند و به همه کسانی که برای تبدیل شدن به شفا دهنده های بزرگ تلاش می کنند الهام بخشد.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *