رفتن به نوشته‌ها

به روز رسانی کامل 30 / طول عمر



همین است!

روز 8 از کل 30 برای من است و من تا به حال آنجا را خوب آویزان کرده ام. من بسیار خوشحالم که توانستم هفته اول خود را پشت سر بگذارم ، و با وجود اینکه فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته ام ، اما بسیار راحت می توانم مطیع باشم. این احتمالاً سالم ترین رژیم غذایی است که من در زندگی ام داشته ام ، بدون دروغ ، بدون اغراق.

من هنوز تا آنجا که بدنم احساس می کند روزهای عجیبی دارم. من می شنوم که این امر متداول است – علائم زیادی وجود دارد که مربوط به “برداشت” های مختلف شما می شود. برای من ، این خود را در قالب استرس شدید و دردهای شدید نشان می دهد. من تصور می کنم که این موارد با گذشت زمان بهتر می شوند و تا زمانی که 30 روز تمام نشود ، زیاد نگران آنها نخواهم بود.

یکی از مواردی که من در هفته اول با آن بسیار سختی کشیدم ، وزن نکردن هر روز یا حتی هر چند روز یکبار بود. اما اکنون احساس می کنم از استبداد ترازو آزاد هستم! واقعاً خوب است که به وزن من یا تعداد مقیاس فکر نکنم. خوب ، صادقانه: من همیشه به وزن خود فکر می کنم و متعجبم که در نتیجه این شیوه جدید غذا خوردن چه می کند. اما تا زمانش نرسد روی آن مقیاس قدم نمی گذارم! من بسیار کنجکاو هستم ، اما همچنین علاقه ای ندارم که با تکیه بر آنچه این عدد می گوید ، پیشرفتم را خراب کنم. (من می دانم اگر او آنچه را که فکر می کنم نمی گوید/واقعاً می تواند مرا آزار دهد و من ممکن است از ریل خارج شوم ، نگوید. به هر حال من هنوز حساس هستم!)

نکته دیگر این است که در حالی که یک بازی کامل 30 بسیار محدود کننده است ، اما فوق العاده نیز رهایی بخش است! به جای تمرکز بر همه چیزهایی که نمی توانم در این ماه بخورم ، قطعاً تمرکزم را روی کاری که انجام می دهم متمرکز کرده ام می توانبه این یک احساس فوق العاده است! به طور کلی ، من وعده های غذایی بهتری نسبت به قبل می خورم (همیشه تمایل به پرخوری دارم) ، و گاهی صادقانه؟ حتی اگر گرسنه هم باشم ، واقعاً گرسنه نیستم احساس کنید مثل غذا خوردن که عجیب است. من مطمئن نیستم که موضوع چیست ، اما در حال حاضر فقط از غریزه خود پیروی می کنم. نگران نباشید – من از سوء تغذیه در اینجا دور هستم. هر چند واقعیت جالب: افراد 30 ساله اغلب دست کم گرفته می شوند! من این 30 برنامه کامل را دوست دارم که مدیریت غذای شما را بسیار آسان می کند: پروتئین ، سبزیجات و چربی های سالم را برای هر وعده غذایی انتخاب کنید ، و کار شما تمام شد. این برای من به این معنی است که من بارها و بارها به چند ماده غذایی تکیه می کنم ، اما در عین حال می دانم که اگر خسته شوم ، گزینه های زیادی غیر از این وجود دارد. (من ساکن تا به حال تخم مرغم را دوست دارم!)

من هنوز هیچ تغییر معجزه آسایی در احساس یا ظاهر خود مشاهده نکرده ام ، اگرچه لحظاتی را در ذهنم وجود دارد که فکر می کنم “شاید …؟” شاید شکم من کمی کوچک شده باشد ، شاید صورت من کمی نازک تر به نظر برسد ، یا شاید انجام برخی کارها دوباره آسان تر شود. اما من فقط یک هفته در این زمینه (به علاوه بیش از دو هفته که در مسیر برگشتم و بیشتر از مصرف قند اجتناب می کردم) وقت گذاشتم ، بنابراین نمی توانم انتظار معجزه داشته باشم. من هنوز از این روند لذت می برم و فکر می کنم این چیزی است که من می توانم درست غذا بخورم.

احساس من این است که وقتی 30 روز تمام شد ، من خیلی راحت کارها را انجام می دهم ، قبل از شروع به فکر کردن درباره محدودیت ، به آرامی سعی می کنم هر غذایی را ببینم که چگونه بر من تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، من می خواهم مواد قندی آشکار را بعداً محدود کنم ، اما خیلی نگران این نیستم که چقدر قند در انواع خاصی از بیکن یا خردل می بینیم ، می دانید؟ من نمی خواهم به روشی که قبلاً شکر می خوردم برگردم ، که مثلاً مطمئن بودم بعد از هر وعده غذایی شیرین می خورم. قطعاً به هیچ وجه برای من خوب نبود. من برمی گردم تا از مشروبات الکلی متوسط ​​استفاده کنم. من غلات می خورم ، اما سعی می کنم تا آنجا که ممکن است به غلات کامل بچسبم. به عبارت دیگر ، من سعی می کنم بیشتر اوقات انتخاب های بهتری داشته باشم. من نمی توانم صبر کنم تا دوباره حبوبات بخورم. دلم برای لوبیای سیاه تنگ شده است! با گفتن این ، من باید در مورد آن فکر کنم – من وقتی آن را می خورم تمایل به خوردن آن دارم ، بنابراین شاید نه؟ *آه*

بنابراین ، خواهیم دید … افزودن دوباره غذا احتمالاً خوب نخواهد بود ، در این صورت … شما از زندگی من خارج خواهید شد (یا حول آن).

به هر حال ، من واقعاً از 30 سواری کامل لذت می برم و نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم کجا در آن طرف فرود آمده است!

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *