رفتن به نوشته‌ها

بهترین غذای قبل از تمرین


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
دانلود…

بهترین غذای قبل از تمرین

خوردن بهترین غذاها قبل از تمرین به شما در دستیابی به بهترین نتایج و تناسب اندام کمک می کند. در واقع شما با قبل از ورزش غذای مناسب را انتخاب کنید-خود را برای چالش های پیش رو آماده کنید و به اصطلاح پرورش دهید.

اصل کلی تعادل در مصرف درشت مغذی های چربی ، پروتئین و کربوهیدرات است. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهایی با ارزش غذایی بالا قدرت بدنی را افزایش می دهند و به عملکرد بهتر ما کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه غذایی بخوریم؟

برای عملکرد بهینه قبل از ورزش چه بخوریم؟

قبل از کاباره چه بخوریم تا انرژی کامل شود و در عین حال یک میان وعده غنی برای بدن ما فراهم کند؟

در بعدی تنورها او به این سالات پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید تا از این پس به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

در دسترس ترین و بهترین غذاها قبل از ورزش برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل ظرفیت حمل طبیعی خود مشهور است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موجود در موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذای قبل از تمرین او هست. سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. به دلیل این انتشار آرام ، سطح انرژی شما در حین ورزش ثابت نگه داشته می شود. این بدان معناست که می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی بهترین نوع جو دوسر است زیرا حاوی “پارافین غذایی” کمتری است. همچنین دارای شاخص گلیسمی پایین تری نسبت به جو معمولی است. بنابراین این غذای ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از تمرین برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر تمرین سختی پیش رو داریم ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتماً این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین فراتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این مخلوط استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید

  1. میوه خشک شده

برای یک میان وعده سریع و آسان پیش از تمرین ، مقداری توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس بریزید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدراتهای ساده هستند که هضم آنها آسان است. می توانید قبل از تمرین یک مشت از آنها را در وعده غذایی خود میل کنید.

  1. نان سبوس دار

یک تکه نان گندم کامل منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با مقداری تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب میان وعده پروتئینی مصرف کردن. این ترکیب یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

غذای قبل از تمرین

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب شگفت انگیز یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. میوه سرشار از کربوهیدرات و ماست یونانی سرشار از پروتئین است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی دارای کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم موجود در آن نصف شیر معمولی است.

اما چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات های موجود در میوه به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از سوی دیگر ، پروتئین به مدت طولانی ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها ضروری است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی از بهترین غذاهای قبل از تمرین هستند.

  1. چابک

هنوز نمی دانید قبل از تمرین چه بخورید؟ آجیل یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این غذاها سرشار از چربی هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تامین می کند.

آجیل برای کسانی که قصد دارند وزن خود را کاهش دهند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت آجیل بخرید ، از آجیل های پوشیده از شکلات یا موزلی اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

قبل از ورزش برنامه غذایی خود را دنبال کنید. حتماً 30 تا 90 دقیقه قبل از تمرین وعده غذایی و میان وعده خود را بخورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. ۹۰ دقیقه قبل از تمرین یک وعده غذایی سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما مانند یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذای قبل از تمرین

بهترین غذای قبل از تمرین برای اهداف خاص

  1. قبل از بدنسازی چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین به یک میان وعده نیاز دارید. نه یک وعده غذایی سنگین که چربی می گیرد و معده شما بزرگتر می شود. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. به خودت نگاه کن. میان وعده غذایی شما باید دارای نسبت مساوی از پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین عبارتند از:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین ایزوله
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در تغذیه قبل از ورزش کنترل زمان مصرف و نسبت مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا در حین ورزش انرژی بگیرید و به عضلات خود سوخت بدهید. اما باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن اضافه نمی کنید. خوردن غذای سنگین در معده شما را در حین ورزش کند می کند.

منابع پروتئینی بدون چربی بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کرده و آنها را حدود یک ساعت قبل از تمرین بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی را دریافت کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع قبل یا بعد از تمرین از پروتئین شیک استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

به من از مربیان تنور رژیم بگیرید کلیک.

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه می خورید؟

شما باید غذای کافی بخورید تا به بدنتان سوخت و انرژی کافی برسد. بدون داشتن انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سنگین را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین لازم است قبل از چربی سوزی با بهترین غذاها آشنا شوید.

خوردن یک میان وعده سبک نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر انرژی وارد تمرین خود شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای تامین سوخت بدن قبل از سوزاندن چربی است.

به منظور پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه می خورید؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین آورده شده است:

  • نخود
  • میوه کامل
  • موز با کره آجیل ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با کشمش یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ترجیحاً غلات کامل
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت کوچک آجیل

به یاد داشته باشید ، هدف شما سوخت گیری مجدد بدن در هنگام ورزش است. تمرینات قلبی با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. وقتی از قبل تغذیه مناسب داشته باشید ، بهترین نتایج ورزشی را به دست می آورید.

  1. از نظر انرژی ، قبل از تمرین چه غذاهایی توصیه می شود؟

سطوح انرژی مناسب به شما در تمرینات کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدرات های پیچیده استفاده کنید تا به خوبی بدن خود را تغذیه کنید. برخی از مواد غذایی برای تامین انرژی عبارتند از:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

غذای قبل از تمرین

  1. تنقلات مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان علایق منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. اهداف آموزشی برای مردان و زنان نیز یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمی دارند و در عین حال بهترین غذاها را قبل از ورزش می خورند. ترکیبی متعادل از کربوهیدرات ها و پروتئین ها بهترین گزینه است. البته ، بسته به ورزش شما ، ممکن است لازم باشد کالری خود را پایین نگه دارید.

برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان عبارتند از:

  • میوه کامل
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان جو دوسر شیرین شده با عسل.
  • آب میوه ها ، به ویژه آنهایی که با شیر بادام یا یک گزینه کم کالری دیگر تهیه می شوند.

نتیجه

گاهی اوقات یافتن بهترین غذاها قبل از ورزش دشوار است. اما با انتخاب مناسب ، انرژی بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است. خوردن قبل از ورزش با ورزش با هدف افزایش حجم متفاوت است. تغذیه مناسب همراه با ورزش منظم نتایج سریع تری به دست می آورد. علاوه بر همه اینها ، نوشیدن آب کافی در حین و بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

تنورها (برگرفته از مقاله ای از inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و عنوان دوره ها را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام ما شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *