رفتن به نوشته‌ها

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن چیست؟


س: اریکا ، من برای انتخاب رژیم غذایی که بتوانم به آن پایبند باشم ، مشکل دارم و این باعث می شود که وزن موردنظر خود را کاهش ندهم. آیا رژیم خاصی وجود دارد که باید بخورم؟ کدام برای من بهتر است و سعی می کنم چه کار کنم؟

بنابراین ، هر سال ، US News رتبه بندی سالانه بهترین و در نتیجه بدترین رژیم کاهش وزن را منتشر می کند. و هر سال ، عجله ای به سوی کتابفروشی ها وجود دارد زیرا مردم می خواهند هر اونس اطلاعاتی را که می توانند در مورد “رژیم رویایی” تازه تأسیس دریافت کنند ، جذب کنند. (برای ثبت ، رفتن به پالیو در نظر گرفته شد بدترینبه تصور کنید که.)

سالها رژیم مدیترانه ای بود ، درست است؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، دست. مدتی است که رژیم DASH یک استراتژی هوشمندانه و کاهش فشار خون است که به کاهش وزن موفقیت آمیز نیز منجر می شود. امسال ، از نظر رژیم کلی ، این دو به هم مرتبط هستند. (تصویر کتاب بالا است ، کتاب آشپزی کامل مدیترانه ایمکانی عالی برای شروع. اینجا را بررسی کنید).

برای کاهش وزن به طور خاص ، Weight Watchers ، Jenny Craig و موارد مشابه در بالای لیست قرار دارند.

من از عجله کاهش وزن در ماه ژانویه ناراضی هستم-نه به این دلیل که “همه این افراد تازه وارد در راه من هستند” (من ساعت 9 شب در باشگاه هستم ، همیشه ازدحام جمعیت را از دست می دهم) بلکه به این دلیل که بسیاری از اطلاعات مهم با هم قاطی می شوند و کار را برای یک نوع نادیده می گیرید تا یک مورد دیگر را در لیست کارها بررسی کنید.

این بدان معنا نیست که من آن را درک نمی کنم ، من کاملا درک می کنم. من می خواهم سال 2018 سالی باشد که من سرانجام پولم را مرتب می کنم – کاری که باید در 31 دسامبر و هر روز قبل از آن انجام می دادم – با 401Ks ، IRA ها ، 529s و دیگر کلمات اختصاری فانتزی که نمی توانم کاملاً توضیح دهم ، اما از Not خجالت می کشم داشتن آن ، و من مطمئن هستم که کسی می رود “Giiiiiirllll ، شما بهتر است بازی را متوقف کنید و همه چیز را به طور واقعی جمع کنید.” یه جورایی اینجوریه

معرفی این دستورالعمل رژیم غذایی منجر به کج شدن گفتگوی “کاهش وزن” در مورد رژیم ها می شود ، که من را بسیار ناراضی می کند. در حال حاضر ، “رژیم های غذایی” از نظر فنی قوانین و مقررات مفیدی هستند که به شما کمک می کند نحوه خوردن متفاوت از آنچه قبلاً استفاده می کنید را درک کنید و هدف آن کاهش وزن است … اما برخی از این رژیم ها فقط خنده دار هستند.

مثل این که بیایید – رژیم غذایی کوکی چیست ، همه شما؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه: بهترین رژیم لاغری چیست؟ برای توییت کردن کلیک کنید

اگر آنچه شما به دنبال آن هستید یک لیست قوانین است ، به هر حال رژیم مدیترانه ای را بررسی کنید. تمرکز بر محصولات تازه ، مصرف سبک گوشت ، چربی های غذایی سالم و انتخاب های فراوان. نه تنها ایتالیا – کشورهای بیشماری از این دسترسی به مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی در آن نامگذاری شده است) سود می برند و همه غذاهای آنها طعم دار ، چاشنی و به طریقی مشابه تهیه می شوند زیرا…. وقتی با هم رشد می کنند ، آنها او می رود با یکدیگر.

اما این بیشتر از این است ، اینطور نیست؟ رژیم غذایی مدیترانه ای آثار زیرا ، چه بپذیریم و چه نپذیریم ، غذای یک فرهنگ تا حد زیادی با افزایش غذاهای فرآوری شده بدون وقفه ادامه می یابد و جامعه آن فرهنگ از آن سود می برد. مردم منطقه هستند غالبا در لیست سالم ترین های جهان قرار گرفته است.

اما ، باور کنید یا نه ، هر جا که با استفاده از غذاهای فرآوری شده فرهنگ بی وقفه پیدا کردید – غذاهایی با فیبر کم ، پروتئین و چربی های غذایی سالم ؛ غذا دیوانه وار کربوهیدرات بالا – احتمالاً آنها را پیدا خواهید کرد سالم ترین آنها مردم همیشه در این کتاب محلول منطقه آبیحتی یک مطالعه سریع توضیح می دهد: سالم ترین رژیم غذایی لزوماً لیست غذاهایی نیست که می خورید باید بخورید ، اما یک خط مرزی مشخص مشخص می کند که چه چیزی باید کنار میز باش

در واقع ، این چیزی است که من در مورد وزن آموختم ضرر – زیان این به طور کلی: حذف عادت ها و انتخاب هایی است که در شروع به افزایش وزن کمک می کند. بدون توجه به رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. شما نمی توانید وزن خود را در حالی که به سبزیجات روی مبل چسبیده اید از زمان بیرون آمدن از محل کار تا زمانی که به رختخواب می روید ، حفظ کنید. و اگر متوجه شدید که نمی توانید از غذاهایی که عادت کرده اید به میزان کمتری استفاده کنید ، غذاهایی را که می خورید تغییر دهید.

فقط دلیلش همین است کدام رژیمی که شما را از شیوه زندگی غذای فرآوری شده دور کند ، به نوعی نتایج را به همراه خواهد داشت.

این است علاوه بر این چرا مهمترین سوالی که باید هنگام انتخاب رژیم غذایی از خود بپرسید این است؟ همیشهآیا این راهی است که می توانم خودم را برای همیشه در حال خوردن ببینم؟ پاسخ به این سادگی است او دارد “بله” بودن

(برای نمونه ای از رژیم غذایی تمیز که در آن زندگی می کنم ، برنامه های غذایی من را بررسی کنید!)

برای ثبت ، رژیم مدیترانه ای تنها رژیم غذایی نیست که به این هدف می رسد ، و فرهنگ غذای بدون فرآوری تنها آن نیست که می توانید از آن دستور العمل بگیرید و از آن الهام بگیرید. کتابی که قبلاً به آن اشاره کردم. محلول منطقه آبیاین نمایشگاه بارهای مختلف از فرهنگ های مختلف را با غذاهای عالی و الهام بخش زیادی از غذا برای استفاده از آن به نمایش می گذارد. چه چیزی بیش از یک کتاب چی می خوردی همچنین دیدگاه متنوع تری در مورد انواع رژیم های غذایی که در سراسر جهان اتفاق می افتد ارائه می دهد ، بسیاری از آنها توسط فرهنگ هایی ایجاد شده است که در معرض بیماری های قلبی ، دیابت قرار نگرفته اند و بله – ناتوانی در درک وزن آنها. راستش را بخواهید ، می توانید به هر کتابفروشی بروید و هر کتاب آشپزی مخصوص کشور را از قفسه ها بیرون بیاورید و به شهر بروید. و خوب میشی (اینگونه است که من روش های مختلف تهیه ماهی را آموختم. ویوا پرو.) (همچنین؟ ویوا جسیکا هریس.)

بنابراین ، به هر طریقی ، هر تعداد رژیم غذایی را بررسی کنید و آزمایش کنید که چه چیزی بیشترین رضایت ، شادی و رضایت را برای شما به ارمغان می آورد. اما فرایند تعیین مرزها برای شما مهمترین است. خود را از عادات قدیمی که باعث کاهش وزن و حفظ وزن می شود جدا کنید و آنها را با عادات جدیدی جایگزین کنید که سالم ، رضایت بخش و کامل کننده هستند – به معنای واقعی کلمه. قبل از اینکه بدانید ، در راه خود هستید.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *