رفتن به نوشته‌ها

با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید – دکتر بینایی خادیمیان


1871453186 - با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهانی اغلب میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کرده و غذاهای سیر کننده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

غذاهای رضایت بخش ، غذاهای کامل و فرآوری نشده ای هستند که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله شما با چهار غذای سالم و درعین حال رضایت بخش آشنا می شوید که می توانید برای کنترل گرسنگی خود تا حد زیادی از آنها استفاده کنید.

1بهآجیل

آجیل ها به دسته غذاهای سیر کننده تعلق دارند و می توانند بدون نگرانی در رژیم غذایی سالم گنجانده شوند. آجیل سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 است ، سرشار از مواد مغذی غنی شده مانند کلسیم است و حاوی هر سه درشت مغذی پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است. سعی کنید مخلوطی از آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام و فندق بخورید. مصرف این نوع آجیل طیف وسیعی از مواد مغذی را برای شما فراهم می کند.

24بهماهی

میزان بالای پروتئین و امگا 3 در ماهی های چرب (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) یک گزینه عالی برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی سلامت قلب را تقویت کرده و از سلامت مغز حمایت می کند. جالب است بدانید ماهی علاوه بر خاصیت اشباع ، در تقویت و بهبود روحیه نیز مثر است!

3بهیک تخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. یک مطالعه در سال 2011 سیری افرادی را که برای ناهار تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی مصرف می کردند ، مورد آزمایش قرار داد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ نسبت به سیب زمینی اثر سیری بسیار بیشتری دارد! برای بهره مندی کامل از ارزش غذایی تخم مرغ ، باید زرده و سفیده تخم مرغ را بخورید تا امگا 3 و حداکثر پروتئین دریافت کنید.

۴بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد که سبزیجات با وجود فیبر زیاد ، به راحتی می توانند مصرف غذای شما را افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید (با سبزیجات برگ دار شروع کنید ، سپس سبزیجات دیگر با رنگهای مختلف را امتحان کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس سیری کنید و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *