باله و تناسب اندام ورزشی – منیزیم برای عضلات

منیزیم در بیشتر سلول های بدن یافت می شود. این نقش اصلی را به عنوان یک کوفاکتور بازی می کند، به این معنی که به آنزیم ها در کاتالیز کمک می کند (کاتالیزور ماده ای است که یک واکنش شیمیایی را بدون اینکه تحت تأثیر خود قرار دهد شروع می کند یا سرعت می بخشد) بسیاری از واکنش های شیمیایی لازم را انجام می دهد.

منیزیم بر بسیاری از چیزهایی که رقص و ورزش شما از نظر جسمی، احساسی و فکری نیاز دارد، تأثیر می گذارد. در اینجا یک لیست کوتاه آمده است:

هدایت عصبی یا ارسال و دریافت پیام هایی که بر پاسخ عضلانی تأثیر می گذارد

حرکت عضلانی بر سیالیت، دقت و هماهنگی تأثیر می گذارد

متابولیسم استخوان، که بر رشد و تکامل و همچنین سیستم ایمنی بدن شما تأثیر می گذارد

ساخت پروتئین در بدن بسیار پیچیده است

متابولیسم چربی و کربوهیدرات. مرز جدیدی که اکنون به دنبال آن است، منیزیم در رابطه با مقاومت به انسولین است، که وقتی این شرایط ایجاد شود، لاغر ماندن را دشوار می کند.

استفاده از گلوکز که بر قدرت مغز و قدرت عضلانی تأثیر می گذارد

چه اهداف باله/ورزش/تناسب اندام شما شخصی و تفریحی باشد یا حرفه ای، مطمئنم که می خواهید تمام نکات بالا در جهت دستیابی به بهترین نتایج در عضلات و ذهن شما کارساز باشد.

از آنجایی که منیزیم اجازه می دهد تا انقباضات عضلانی رخ دهد، به کنترل تنش و اسپاسم ناشی از تمرین بیش از حد، روزهای تمرین یا تمرین شدید و تکنیک های نادقیق کمک می کند.

مکمل های منیزیم را می توان به صورت قرص یا پودر خریداری کرد. همیشه برچسب ها را بخوانید و مارک هایی را انتخاب کنید که چیز دیگری اضافه نکرده باشند، به جز طعم میوه از منابع طبیعی که با آنها آشنا هستید. پودر منیزیم سریعتر هضم می شود. معمولاً ایده خوبی است که نصف دوز توصیه شده را برای چند روز مصرف کنید تا بدنتان به کمبود مواد مغذی عادت کند. منیزیم در ابتدا می تواند روده ها را شل کند، اما این اثر در عرض یک روز یا بیشتر از بین می رود. کربنات منیزیم بیشترین تاثیر را در این راه دارد. سیترات منیزیم و لاکتات منیزیم برای هضم بهتر شناخته شده اند.

به دلیل اثر آرامش بخش منیزیم، ممکن است شما عمیق تر بخوابید و فشار خون بالا ممکن است به محدوده طبیعی کاهش یابد. حتی آریتمی های قلبی را می توان با منیزیم کمک کرد.

بسیاری از غذاهای طعم‌دار سرشار از منیزیم هستند: شوید، پیازچه، دانه‌های کرفس، نعنا، مریم گلی، گشنیز و ریحان. آن را تازه در سالاد بریزید یا خرد شده و روی سبزیجات، گوشت یا ماهی بپاشید، همگی خوشمزه است.

بنابراین برای داشتن استخوان‌های قوی، تون عضلانی خوب (نیازمند آرامش مناسب قدرت)، استراحت کافی و حفظ آرامش، منیزیم مصرف کنید! بهترین منبع آن از غذاهای تازه است، اما به عنوان یک مکمل منبع غذایی بسیار مفید است، این یک شریک بی صدا برای ستارگان در تمرین باله / ورزش / تناسب اندام است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر