این چاق کننده های خوشمزه تابستانی را کشف کنید



به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سلامت نیوز، اگر دارو مصرف می کنید، هر نوع نارگیل و پسته را انتخاب کنید که چربی استفاده شده در آن بیشتر و کمتر باشد. به یاد داشته باشید که آبرسانی به بدن در تابستان بسیار مهم است. پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.

باید مراقب غذاهای سرخ شده، سالاد سیب زمینی، بستنی، هات داگ و نوشیدنی ها باشید، زیرا می تواند سلامت شما و خانواده تان را به خطر بیندازد.

تابستان است، بازگشت به خانه و غذاهای سرخ شده زیاد، سالاد سیب زمینی، بستنی، هات داگ و نوشیدنی ها غذاهای مورد علاقه طرفداران تابستان است.

اما اگر مراقب نباشید، این غذاها می توانند سلامت شما و خانواده تان را به خطر بیندازند. حتی اگر افراد در تابستان تحرک بیشتری داشته باشند، این فعالیت برای سوزاندن کالری اضافی مصرفی آنها کافی نخواهد بود.

از گوشت های چرب روی گریل استفاده کنید

خبر بد این است که کباب کردن می تواند مچ دست شما را بزرگتر نشان دهد. کباب حدود ۱۵۰۰ کالری و ۱۲۴ گرم چربی دارد. یک چیزبرگر متوسط ​​حدود ۷۵۰ کالری و ۴۵ گرم چربی دارد و اینها چاق ترین قسمت گوشت حیوانات هستند. و سینه مرغ را برای گوشت های کم چرب و کم چرب انتخاب کنید.

خوردن هات داگ

هات داگ و سوسیس غذای مورد علاقه خانواده ها به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان است. با این حال، برخی از افراد ممکن است از آنها در هنگام بازی استفاده کنند. این فقط برای کالری آنها نیست. می توانید نوع بدون چربی را انتخاب کنید، اما هات داگ و سوسیس پر از سدیم یا نمک هستند. هات داگ ۲۸۰ کالری، ۱۵ گرم چربی و ۱۲۵۰ میلی گرم سدیم دارد، در حالی که سوسیس ها ۳۳۰ کالری، ۲۴ گرم چربی و ۱۵۹۰ میلی گرم سدیم دارند.

سس مایونز بخورید

یک فنجان کوچک سالاد سیب زمینی معمولاً حاوی ۱۸۰ کالری و ۱۲ گرم چربی است. همین مقدار سالاد کلم حدود ۱۵۰ کالری و ۸ گرم چربی دارد. برای کاهش کالری دریافتی، سعی کنید سالاد را با سس کم چرب تهیه کنید یا آن را با سس مایونز با ماست چرب مخلوط کنید. برای تهیه سس می توانید از سرکه یا روغن زیتون نیز استفاده کنید. برای جلوگیری از چربی اضافی، می توانید از فیبر و میوه های خشک بیشتری در سالاد استفاده کنید.

نوشیدنی ها و نوشیدنی های شیرین

آبمیوه های شیرین و کمپرس یخ کالری بالایی دارند. در تابستان به دلیل روزهای گرم، بسیاری از ما به نوشیدنی های سرد روی می آوریم و بسیاری از این نوشیدنی ها می توانند ما را چاق کنند. بستنی، بستنی، بستنی شکلاتی و آب میوه از جمله غذاهای پرکالری هستند.

برای رفع تشنگی می توانید از آب میوه های ۱۰۰% طبیعی و بستنی بدون چربی استفاده کنید. اگر معجون می خورید، انواع مغزها و پسته و کم چرب را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که آبرسانی به بدن در تابستان بسیار مهم است. پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.

سالاد

سالاد می تواند یک شام تابستانی عالی باشد. به خصوص با غلات. اگر از مواد پرکالری در سالاد استفاده کنید، می تواند شما را سریعتر چاق کند. دسرهای پرکالری، مرغ سرخ شده، ذرت کبابی و پنیر شما را آزار می دهند، اما از مرغ کبابی، گوشت کبابی، تخم مرغ، میوه ها، سبزیجات و دسرهای سبک استفاده نکنید.