این غذاها هیدراتاسیون را ۱۰ برابر افزایش می دهند – یک سایت جدید خوب


به گزارش پایگاه خبری شاد به نقل از همشهری آنلاین، یکی از میوه هایی که دست کم گرفته شده سیب است. دانا کوهن، متخصص پزشکی می گوید: «یک سیب و یک بطری آب بیشتر از دو بطری آب هیدراتاسیون دارند.

اگر میوه های منظم و متفاوت می خواهید، هندوانه را امتحان کنید. این میوه بسیار پخته و دارای ۹۲ درصد آب است. علاوه بر این، کالری کمی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های A و C و پتاسیم است.

خیارها هنوز هم یکی از پرطرفدارترین هیدرانت ها هستند زیرا دانه های آن با چیزی شبیه ژل در آب پوشانده شده است.

اگر لیمو انتخاب بعدی شماست، یک قدم به هیدراتاسیون نزدیکتر شده اید. به گفته کلینیک کلیولند، لیمو نه تنها به هیدراتاسیون کمک می کند، بلکه به هضم، کاهش وزن و غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها کمک می کند. مهمتر از همه، حاوی پتاسیم، ویتامین C و منیزیم است.
من هستم
می توانید نمک دریا را روی آب لیمو بپاشید تا مخلوط خوشمزه ای به دست آید. به گفته یک متخصص تغذیه ورزشی، اگر تصمیم دارید که لیمو را کنار بگذارید و مستقیماً نمک دریا بخورید، این ماده اولیه می تواند به سلول های شما در جذب آب کمک کند.

وقتی صحبت از هیدراتاسیون طولانی مدت می شود، یکی دیگر از روش های محبوب مخلوط کردن دانه های چیا با آب است. دانه های چیا سرشار از ریزمغذی ها (مانند روی، فسفر، آهن و غیره)، فیبر، پروتئین و آنتی اکسیدان ها هستند. آنها همچنین بیماری های چشمی را کاهش می دهند، به تنظیم فشار خون کمک می کنند و از سلامت قلب و استخوان حمایت می کنند.

نوشیدن آب یا آب آلوئه ورا راه دیگری برای افزایش احتباس آب و دریافت ویتامین C است. اگر از طعم آن لذت نمی برید، آب دیگر آب نارگیل است. بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۷ در مجله بین‌المللی علوم و تحقیقات سلامت منتشر شد، مخلوط کردن آب با آب نارگیل رطوبت بیشتری را به خصوص پس از ورزش فراهم می‌کند، زیرا حاوی منیزیم و پتاسیم است که الکترولیت‌ها هستند.

در هر صورت، باید مراقب برندی که برای این دو نوشیدنی می‌خرید باشید، زیرا گاهی مقداری طعم یا شکر به این آب میوه‌های طعم‌دار اضافه می‌شود.