رفتن به نوشته‌ها

اما چگونه کلسیم دریافت کنم؟ (به سادگی پاسخ داد.) – راینا دان لوتز



بمب حقیقت: برای دریافت کلسیم نیازی به خوردن شیر ندارید.

این مغالطه مربوط به گذشته است. ما بهتر می دانیم ، و اکنون باید دانش عمومی ساده باشد.

بنابراین این چیزی است که ما اکنون می دانیم.

تعداد زیادی نیروگاه سالم وجود دارد [Read: Plant-Based diet? It’s Not as Hard as you Think] منابع کلسیم که می توانید مصرف کنید ، و همچنین مکمل غذایی نیست.

بله ، ما به کلسیم احتیاج داریم. کلسیم یک ماده مغذی ضروری است. اما ما به مقدار زیادی از آن نیاز نداریم. این به سادگی یکی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز ما است ، این ماده کم و بیش از پتاسیم ، آهن یا منیزیم مهم نیست.

اما منابع کلسیم غیر لبنی مانند کلم بروکلی ، کلم پیچ ، سبزیجات و نوشیدنی های غیر لبنی با کلسیم غنی شده است. کلسیم کافی تامین کنید بدون هیچ گونه آسیب های بهداشتی ، اخلاقی یا زیست محیطی مرتبط با مصرف شیر.

همچنین می توانید از خوردن کنسرو ماهی قزل آلا ، لوبیا و توفو مقدار کافی کلسیم دریافت کنید. [Recipe: One-Sheet Dinner Broccoli Tofu Sweet Potato with Maple Miso Dressing]

به ما گفته می شود که در صورت عدم دریافت کلسیم کافی ، پیری سالم تهدید می شود و توانایی های ما کاهش می یابد. اما بسیاری دیگر از قطعات پازل در این عبارت گم شده است. نیاز داریم هر کس مواد معدنی که ما از غذاهای کامل ، نه فقط یکی از آنها ، و همچنین مقدار مناسب ویتامین ها ، فیبر ، آنزیم ها ، امگا 3 ، آنتی اکسیدان ها ، آب تمیز ، خواب ، اشتیاق و ورزش برای پیری سالم دریافت می کنیم.

[Over 60? Read: When I’m 64 Nutrition for Aging Seniors]

xo

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *