استرس – مانعی برای کاهش وزن

ما نمی توانیم انکار کنیم. یک چالش، یک ریشه احساسی برای هر کاری که انجام می دهیم. غذا یکی از نقاط ضعف اصلی ما است، و بنابراین استفاده از پیوندهای عاطفی و آرامش بخشی از محرک اصلی کاهش وزن بوده است. اگر قیام با موفقیت انجام شود، می توان با موفقیت از فلات خارج شد: رابطه مشترک بین کاهش وزن و سطوح استرس. تا زمانی که فرد تأثیر کامل استرس را بر سیستم خود تشخیص ندهد، نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.

تعریف فرهنگ لغت جنبه های متعددی از تأکید را ارائه می دهد که زمینه مشترک دارند. استرس ذهنی (یا عاطفی) برانگیختگی ناشی از تهدیدات خیالی و پاسخ های فیزیکی ناشی از آن است. تصاویر اغلب از موقعیت‌های زندگی واقعی گرفته می‌شوند، که بسته به تحمل فرد، و همه عوامل قانونی و محیطی گرفته شده، ممکن است مفید یا مضر باشند. بررسی موقعیت های کنترل شده نشان داده است که می توان به راحتی مقداری استرس را از بین برد. در مورد بقیه، برخی مفید هستند و برخی بر بدن شما تأثیر منفی می گذارند. اختلالات عاطفی که منجر به نارسایی فیزیکی می شود برای بخش پزشکی غریبه نیست.

بنابراین استرس فقط یک احساس بود (و هست) که منجر به عواقب مضر می شود. حالت استرس یا اضطراب زمانی در نظر گرفته می شود که بدن آخرین انتخاب خود را دارد: جنگ یا فرار. فشار خون بالا و نارسایی قلبی اغلب نتیجه حالت پرواز است. سوم به دستگاه گوارش مربوط می شود. این نتیجه انتقال خون به دور از قسمت میانی است که ۹۸ درصد از فعالیت های طبیعی دستگاه گوارش را متوقف می کند. به همین دلیل است که برخی از افراد حتی از سالم ترین غذاها هم هیچ سودی نمی برند. تا زمانی که مواد مغذی را به طور کامل هضم و جذب نکنید، کالری کافی برای سوزاندن موثر وجود نخواهد داشت. اگر از خون و اکسیژن در جای دیگری استفاده شود، نمی توانید کمک کنید. همه اینها بر متابولیسم نیز تأثیر می گذارد.

کسانی که در مورد میکروبیوتای روده می دانند باید موضوع را بهتر درک کنند. استرس باعث کاهش سطح آنزیم در معده می شود که منجر به افزایش سطح کلسترول و تری گلیسیرید می شود. این باعث می شود که معده به غذا حساس شود و علائم شایع آلرژی، GERD و سوزش سر دل را ایجاد کند که باعث کورتیزول (هورمون قشر آدرنال که در متابولیسم کربوهیدرات ها و پروتئین نقش دارد) و سطح انسولین که به رشد چربی احشایی کمک می کند، می شود. اثر کلی آن سندرم متابولیک است، که اگر ارتباط نزدیکی با مقاومت به انسولین داشته باشد، LDL را برای بسیاری از اختلالات قلبی و فشار خون بالا افزایش می دهد. چاقی مرکزی نیز یکی از یافته هاست. بنابراین اثر جمعی این است: بدن خسته برای عملکرد به سوخت بیشتری نیاز دارد. گاهی اوقات، این مرز بین گرسنگی واقعی و گرسنگی عاطفی را محو می کند. سطوح پایین انرژی نیز نباید به شما اجازه ورزش کافی را بدهد و اغلب مشاهده شده است که افسردگی ناشی از چنین شرایطی است. اگر احساس می کنید نمی توانید وزن خود را همانطور که انتظار می رود کاهش دهید، ابتدا سطح استرس خود را بررسی کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر