رفتن به نوشته‌ها

اراده برای کاهش وزن چگونه اراده خود را برای کاهش وزن تقویت کنیم


شما همچنین می خواهید وزن کم کنید ، اما تمایلی به کاهش وزن ندارید؟ این بزرگترین مشکل ماست. تغییر در نوع غذایی که می خوریم ، تغییر در شیوه زندگی و مهمتر از همه ، در دسترس بودن انواع مختلف غذا باعث شده است که ما هر روز بیشتر بخواهیم. اما حقیقت این است که ما اضافه وزن داریم اما اراده ای برای کاهش وزن نداریم. راه حل چیست؟ اگر می خواهید بدانید چگونه اراده ای قوی برای کاهش وزن داشته باشید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چگونه اراده کاهش وزن را تقویت کنیم؟

کاهش وزن فقط یک تصمیم ساده نیست. برای افزایش میل به کاهش وزن ، هم مسائل روحی و هم رژیم غذایی یا نوع رژیم غذایی و حتی شیوه زندگی باید تغییر کند. و تغییر همیشه سخت است. مگر اینکه با برنامه ریزی مناسب این کار را انجام دهیم.

رژیم غذایی سالم همراه با انگیزه قوی برای کاهش وزن ضروری است. اول از همه ، باید این سالات را از خود بپرسیم: چه غذایی می خوریم؟ چگونه این غذا را تهیه کنیم؟ چقدر می خوریم؟ آیا انواع غذا را سیر می کنیم؟ آیا وقتی سیر هستیم غذا می خوریم؟

تمایل به کاهش وزن

با پاسخ به این س questionsالات ، ما در واقع همه چیز را در ارتباط با غذا خوردن خود بررسی می کنیم. پاسخ های ما نشان می دهد که مشکلات در کجا نهفته است. وقتی متوجه می شویم که در کجا ضعیف هستیم ، در نیمه راه هستیم و می توانیم روی آن کار کنیم. بنابراین ، افزایش میل به کاهش وزن با ایجاد ضعف آغاز می شود. بنابراین ما ضعف (آسیب پذیری) را پیدا کردیم ، اکنون چه کنیم؟

کاهش وزن فقط یک تصمیم ساده نیست.

راههای تقویت اراده برای کاهش وزن

همانطور که قبلاً ذکر شد ، شروع و پایبندی به یک برنامه کاهش وزن سالم کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه راه هایی برای تقویت میل به کاهش وزن وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به وزن ایده آل خود کمک کند. برخی از این روشها در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

تعیین کنید که چرا می خواهید وزن کم کنید

یک دلیل واضح و مختصر از دلایل خود برای کاهش وزن بنویسید. چرا باید این کار را بکنی؟ از آنجا که نوشتن شما را متعهد به کاهش وزن می کند ، در ذهن شما وجود دارد. این چیز به ظاهر ساده انگیزه بخش است. شما باید این دلایل را روزانه بخوانید تا بتوانید در مواقع احساس وسوسه و ضعف اراده خود از آنها به عنوان یادآوری استفاده کنید. این دلایل می تواند از جلوگیری از دیابت گرفته تا اعتماد به نفس شما به هر دلیلی که برای شما مهم است و چرا می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باشد.

توقعات واقعی دارید

گاهی اوقات در مورد نداشتن اراده قوی برای کاهش وزن صحبت نمی شود. نتیجه این است که آنچه ما از کاهش وزن انتظار داریم یک انتظار غیرواقعی است. اگر به عنوان مثال وزن شما 120 کیلوگرم است و می خواهید به 70 کیلوگرم برسید ، آیا این کار در یک ماه امکان پذیر است؟ اهداف دست نیافتنی باعث سرخوردگی می شوند. با احساس ناامیدی ، به خود می گوییم چرا نمی خواهم وزن کم کنم! در نتیجه ، بدیهی است که رژیم لاغری را کنار گذاشته اید.

تمایل به کاهش وزن

یاد بگیرید که بدن خود را دوست داشته باشید و قدر آن را بدانید

صدها مطالعه نشان می دهد افرادی که بدن خود را دوست ندارند وزن کمتری از دست می دهند. بنابراین علاوه بر تمام کارهایی که باید برای تقویت میل به کاهش وزن انجام دهید ، باید عشق به بدن را نیز بیاموزید. کسی که بدن خود را دوست دارد مطمئناً کاری نمی کند که سلامتی او را به خطر بیندازد. بدن ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه با ماست. پس چرا او را دوست نداشته باشید و از او به خوبی مراقبت کنید! اما چگونه بدن خود را دوست داریم؟

متخصصان روشهای زیر را پیشنهاد کردند:

  • ورزش کردن
  • بیشتر با افراد خوش بین سفر کنید
  • خود را با مدل ها مقایسه نکنید
  • لباس های خود را به اندازه بچرخانید
  • در آینه نگاه کنید و با صدای بلند آنچه را که دوست دارید از نظر ظاهری بگویید

از کسی نمونه بگیرید

داشتن الگو می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. با این حال ، شما باید نوع مناسب انگیزه را انتخاب کنید. داشتن یک الگو به شما این امکان را می دهد که دقیقاً ببینید که چگونه می خواهید ظاهر شود. البته این نیز باید واقعی باشد. فردی را انتخاب کنید که از نظر قد و ظاهر بیشتر به شما الگو باشد. این شما را هیجان زده می کند

مثبت فکر کنید و مثبت صحبت کنید

هرچه نسبت به خود و توانایی های خود خوشبین باشید ، در رسیدن به اهداف خود قدرتمندتر خواهید بود. بنابراین ، اراده شما برای کاهش وزن بیشتر تقویت می شود. به علاوه ، هرچه بیشتر در مورد چیزی صحبت کنید ، تعهد بیشتری نسبت به آن احساس می کنید. بنابراین ، هرچه بیشتر در مورد کاهش وزن صحبت کنید ، بیشتر می خواهید وزن خود را کاهش دهید.

تمایل به کاهش وزن

تفریح ​​را فراموش نکنید

ورزش دلپذیر یکی از مهمترین اجزای کاهش وزن است. این نه تنها کالری بیشتری می سوزاند بلکه احساس خوبی نیز به شما می دهد. بهترین نوع ورزش ، ورزشی است که از آن لذت می برید و همیشه می خواهید انجام دهید. ورزشهای زیادی وجود دارد که می توانید از انجام آنها لذت ببرید ، اما مهم است که ورزشی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. با این کار از انجام کارهایی که دوست دارید لذت می برید و وزن خود را کاهش می دهید بدون این که به کاهش وزن یا تقویت اراده برای کاهش وزن فکر کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

گاهی اوقات ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید یا به همه چیز نگاه می کنید تا دریابید که چرا نمی خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باز هم به نتیجه نمی رسید. در این موارد ، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. شاید مشکل عمدتا مربوط به اراده شما نیست و شما از نظر جسمی مشکل دارید. یا ممکن است برنامه یا رژیم اشتباهی را انتخاب کرده باشید که برای شما مناسب نیست. در چنین شرایطی ، کمک گرفتن از متخصصان تغذیه بهترین گزینه است. یک متخصص می تواند به شما در کاهش وزن به روش صحیح ، راحت تر و رسیدن به وزن ایده آل خود کمک کند.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *