رفتن به نوشته‌ها

ادامامه 10 دقیقه ای با کنجد و سیر


با این دستور آشپزی سریع و آسان ادامامی که شامل ادامام یخ زده و چند ماده جوراب ساقه ای است ، در آشپزخانه وقت خود را ذخیره کنید. یک راه خوشمزه برای لذت بردن خانواده از غذاهای گیاهی بیشتر.

صرفه جویی در وقت در آشپزخانه



یک شکایت رایج هنگام تلاش برای تهیه غذاهای متعادل و سالم این است که زمان زیادی طول می کشد. گاهی اوقات این درست است … به سختی می توان به جای سفارش غذای ناخواسته یا خوردن غذای ناخواسته ، در خانه غذا درست کرد.

با این حال ، دستور العمل های زیادی (مانند دستور ادامام) وجود دارد که می توان آنها را به سرعت پخت. هنگامی که فقط به چند مورد فروشگاه معمولی نیاز دارید ، امتیاز پاداش دریافت می کنید. اینها برخی از موارد مورد علاقه ما برای عصرهای شلوغ هستند (ما به شما شام چهارشنبه را نگاه می کنیم).

این دستور چگونه در وقت شما صرفه جویی می کند


این کنجد و سیر ادامام قطعاً به عنوان یک دستور العمل صرفه جویی در وقت رتبه بندی می شود زیرا –

  • ادامام یخ زده اصلی ترین ماده ای است که به سرعت در زیر آب جاری حل می شود
  • تنها مواد دیگر کمی روغن زیتون ، سس سویا ، سیر ، نمک ، فلفل و کنجد است (تزئین آن اختیاری است)
  • پخت فقط 3-4 دقیقه طول می کشد
  • بدون خرد کردن یا خرد کردن

غذاهای گیاهی بیشتری اضافه کنید

نمای نزدیک کنجد و ادامام سیر

از زمانی که به ماه ملی سبزیجات و میوه هاما به اشتراک گذاری نکات دنیای واقعی برای افزایش گیاهان در رژیم غذایی خود اختصاص داده ایم.


کمبود شدید میوه و سبزیجات ، به ویژه در رژیم های غذایی آمریکایی وجود دارد.

  • 90 درصد مردان ، زنان و کودکان میزان توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات را مصرف نمی کنند.
  • ثابت شده است که افزایش گیاهان در رژیم غذایی خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت و انواع خاصی از سرطان را کاهش می دهد
  • رژیم مدیترانه ای یک رژیم غذایی گیاهی است که بر افزایش غذاهای گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات ، روغن زیتون ، آجیل ، دانه ها و لوبیا در رژیم غذایی تمرکز دارد.

تمام خانواده ما عاشق این غذا هستند. من اغلب هنگام شام (یا حتی هنگام تهیه شام) یک کاسه را وسط میز می گذارم و همه مستقیماً از کاسه میان وعده می خورند. توصیه های مفید – حبوبات را بیرون آورده و بخورید. غلاف های خالی را به دلیل غیر قابل خوردن پشت سر بگذارید.

اطلاعات بزرگتر مربوط به آن را بررسی کنید رژیم غذایی مدیترانه ای

ادامام چیست؟

ادامامه که از شرق آسیا سرچشمه می گیرد ، یک سویای نارس است که اغلب در غلاف آن سرو می شود. معمولاً آن را جوشانده ، بخارپز یا سرخ می کنند.

آنها منبع اصلی پروتئین های گیاهی هستند و حاوی 18 گرم در هر فنجان ادامام پخته شده هستند. آنها همچنین منبع خوبی از فیبر هستند و سرشار از اسید فولیک و ویتامین K هستند.

دستور ادامام با کنجد و سیر

ادامام با کنجد و سیر به مدت 10 دقیقه

این دستور العمل سریع و آسان ادامام سیر ، راهی عالی برای افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی شما است. یک افزودنی عالی در روزهای هفته.

نویسنده برایان مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 16
    اونس
    ادامام یخ زده در غلاف
    (1 کیسه)
  • 1
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • 2
    قاشق سوپخوری
    بید می کنم
    (یا آمینهای مایع برای فاقد گلوتن)
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    فلفل سیاه
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    پودر سیر
  • 1
    قاشق چایخوری
    کنجد
    (پیش غذا)

  1. ادامام یخ زده را در آبکش بریزید و زیر آب سرد سرد (حدود 3-5 دقیقه) آب کنید.

  2. روغن زیتون را در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید

  3. وقتی داغ شد ، ادامام آب شده ، سس سویا ، نمک ، فلفل و پودر سیر را اضافه کنید

  4. هم بزنید و به مدت 3-5 دقیقه بپزید ، تا زمانی که ادامام گرم شود

  5. از روی حرارت بردارید ، در یک کاسه سرو قرار دهید و با دانه های کنجد تزئین کنید

  6. توجه – شما لوبیا می خورید اما غلاف ها خوراکی نیستند

یادداشت –

همچنین می توانید از ادامام تازه به جای یخ زده استفاده کنید. فقط کافی است مرحله حل آن را زیر آب جاری رها کنید.

کنجد و سیر ادمامی را سرخ کنید

پرسش و پاسخ در مورد کنجد و سیر

آیا می توانم از ادامام تازه استفاده کنم؟

بله ، می توانید به جای آن ادامام یخ زده را با ادامام تازه جایگزین کنید. به سادگی مرحله ای را که حالت حل شدن در زیر آب جاری است را نادیده بگیرید.

ادامام یخ زده را از کجا پیدا می کنید؟

اکثر فروشگاه های مواد غذایی edamame را در نزدیکی قسمت سبزیجات منجمد فریز کرده اند. ما شخصاً آن را در Trader Joe’s ، Safeway و Target پیدا کردیم.

آیا می توانم از edamame که قبلاً پوسته شده است استفاده کنم؟

شاید ، اما ما آن را امتحان نکرده ایم. ما فرض می کنیم که آنها همان دستورالعمل دستور العمل هستند.

آیا می توان از سیر تازه به جای پودر سیر استفاده کرد؟

مطمئناً ، اما توصیه می کنیم هنگامی که داغ شد آن را به روغن زیتون اضافه کنید ، بگذارید 30 تا 45 ثانیه بپزد (تا زمانی که بوی سیر قوی احساس شود) و سپس ادامام ، سس سویا ، نمک و فلفل را اضافه کنید. به این ترتیب ، شما سیر خام را با بشقاب خود نمی خورید.

آیا باید دانه کنجد اضافه کنم؟

اصلا. یکی از بچه های من دانه های کنجد را دوست ندارد ، بنابراین من قسمتی از ادامام خود را برای سرو بدون آنها و بقیه مثل دانه ها نگه می دارم.

(6 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین تاریخ تغییر: 9 سپتامبر 2021

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *