رفتن به نوشته‌ها

آیا بعد از رژیم گرفتن زندگی وجود دارد؟ بله زیباست


زمان خواندن: 4 دقایق

اگر رژیم نمی گیرید ، پس چه؟ وقتی تصمیم گرفتید زمان کنار گذاشتن رژیم غذایی خود را کنار بگذارید ، این س onال بر ذهن شما سنگینی می کند ، اما مطمئن نیستید که چیست. زندگی بعد از رژیم شبیه خواهد بود و دلایل زیادی برای خداحافظی با رژیم غذایی وجود دارد ، به عنوان تلاش عمدی برای کاهش وزن.

  • ممکن است از چرخه بازنده-باخت یا خسته شده باشید رژیم یویو یا نگران هستید (به درستی) که ادامه یویو به سلامت جسمی و بهزیستی احساسی شما کمک نمی کند.
  • شاید خسته از شما هیچ وقت نسبت به آنچه می خورید اینقدر مطمئن نیستیدبه آیا این غذا بد است؟ آیا این غذا خوب است؟ و آیا بسته به این که آیا شما در مورد غذا خوردن برای حمایت از سلامت صحبت می کنید یا غذا برای ترویج کاهش وزن صحبت می کنید؟
  • شاید از احساس مثل تو خسته شده ام شما نمی توانید زندگی خود را به طور کامل انجام دهید وقتی رژیم را ادامه می دهید. یا رژیم دارید یا در فکر شروع رژیم جدید هستید ، یا از پهنای باند ذهنی استفاده می کنید که می توانید به چیز دیگری اختصاص دهید. به علاوه ، هنگامی که رژیم دارید ، برای شما سخت است که به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بروید بدون اینکه نگران این باشید که آیا چیزی برای شما “مجاز” است.
  • یا ، آیا متوجه شده اید که رژیم غذایی غلطکی باعث می شود بین کنترل شدید و کاملاً خارج از کنترل دچار تزلزل شوید؟ این شگفت انگیز است چرخه محدودیت Binge برای سلامتی خوب نیست ، مطمئناً برای رفاه شما خوب نیست (اوه ، گناه!) و شما مجاز به سکونت در مکانی نیستید که بتوانید با انتخاب غذای خود به آرامش برسید.
چگونه می توان از غلتک رژیمی خلاص شد

به طور کلی ، وقتی چیزی را از زندگی خود حذف می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. خلاء به جا مانده از آن را پر می کند. به عنوان مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید ، ممکن است بیشتر مطالعه کنید. یا اگر تصمیم گرفتید رژیم را متوقف کنید ، می توانید ورزش را شروع کنید خوردن بصری بنابراین می توانید یاد بگیرید که قوانین محدود کننده رژیم غذایی را با دستورالعمل طبیعی گرسنگی و سیری بدن جایگزین کنید. اگر سال ها – یا دهه ها – رژیم غذایی شما از تصویر بد بدن تغذیه شده است ، می توانید روی روش های کشاورزی کار کنید. احترام به بدن به جای نفرت فیزیکیبه

پس از سالها (یا دهه ها) رعایت قوانین بیرونی در مورد اینکه چه موقع و چقدر بخورید ، مهم است که:

  • آغاز شده اعتماد به نفس را در مورد آنچه بدن شما در مورد غذاهایی که احساس می کنید خوب است ، هنگامی که نیاز به سوخت گیری دارید ، و تنها در چه مقادیری احساس می کنید. درست.
  • فرا گرفتن بدن خود را به خاطر کارهایی که انجام می دهد قدر بدانید ، نه به نظر می رسد که بدن شما از بیرون به بیرون نگاه می کند ، از نظر ظاهری ، احساس و تجربه آن چگونه است.
  • بیایید با رویدادها یا تجربیاتی که شما را به تایلند آورده است مطابقت دهید، که اگر بتوانید تجارت خود مختاری را برای شفقت خود آغاز کنید ، بسیار روان تر می شود.
  • اگر قبلاً ترجیح شما حرکت به سمت غذا (یا دور ماندن از غذا) بود ، راههای جدیدی برای مقابله با احساسات دشوار بیاموزید.

این کار ممکن است دشوار باشد ، اما در غیر این صورت ضروری است خلاء ایجاد شده با توقف رژیم غذایی می تواند شما را به دثلند بازگرداند. وقتی روز بدن شما خشن است ، وقتی شلوارتان مناسب نیست ، وقتی احساس نفخ می کنید (به هر یک از میلیون ها دلیل که ممکن است احساس نفخ کنیم) ، به راحتی می توان نیاز داشت که با رعایت رژیم ، چیزها را “اصلاح” کنیم.

منابعی که به شما کمک می کند تا در یک دوره جدید حرکت کنید

هرچه مدت زمان بیشتری از رژیم پیروی کنید ، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا کاملاً تسلیم شوید. منظور من از کالج این است که فقط تصمیم نگیرید که رژیم نگیرید ، منظورم این است که خود را از طرز فکر رژیم و قوانین رژیم غذایی جدا کنید. بله ، ممکن است که شما رژیم غذایی آگاهانه ای نداشته باشید اما همچنان ناخودآگاه رژیم بگیرید. من همیشه آن را می بینم.

این جایی است که بسیاری از مشتریان شخصی من وقتی شروع به کار با من می کنند. آنها تعجب می کنند که چرا احساس می کنند غذا اینقدر وسواس دارد و بدن آنها را ناراحت می کند زیرا رژیم خود را کنار گذاشته اند ، بنابراین اکنون همه چیز باید سرد باشد ، درست است؟ این فقط مکان دیگری است که می تواند خودمختاری را همراه با شرمندگی وارد کند. اگر در این محیط آشفته گیر کرده اید ، در اینجا کتابهایی وجود دارد که من به مشتریان و کسانی که می خواهند رژیم غذایی را در آینه عقب بگذارند و به سمت یک رابطه متعادل و مسالمت آمیز با غذا ، تغذیه و بدن حرکت کنند توصیه می کنم.

  • خوردن بصری: رویکرد انقلابی ضد رژیم (و کتاب کار) توسط Evelyn Tribull ، MS ، RDN و Elise Resch ، MS ، RDN
  • “وابستگی رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و پیشرفت کرد (در حالی که ما آن را برای بهتر تغییر می دهیم)” توسط Lindo Bacon ، Ph.D.
  • “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک تزئین” توسط لیندسی کیت ، دکتری و لکسی کیت ، دکتری.
  • “خوردن بدون عذرخواهی: با غذا صلح کنید و زندگی خود را تغییر دهید” توسط آلیسا رومسی ، MS ، RD
  • “ضد رژیم: زمان ، پول ، رفاه و خوشبختی خود را از طریق خوردن بصری جبران کنید” نوشته کریستی هریسون ، MPH ، RD

این پست شامل پیوندهای وابسته به آمازون است. به عنوان شریک آمازون ، از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.


کری دنت او یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران ثبت شده در شمال غربی اقیانوس آرام است. از جمله ابرقدرت ها شکست اسطوره های تغذیه و توانمندسازی زنان تا در بدن خود احساس بهتری داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که از سرگرمی ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *