رفتن به نوشته‌ها

آیا برای همیشه کالری شماری می کنم؟


س: هی اریکا!

یه سوال داشتم امیدوارم از پرسیدنش ناراحت نشید به یاد دارم مقاله ای را که در این زمینه نوشتم خواندم اما آن را پیدا نکردم.

بنابراین 20 پوند کالری از دست دادم. موضوع … من راه طولانی در پیش دارم … (مانند 100 پوند اگر نه بیشتر)

نکته این است که من به این واقعیت فکر کرده ام که هر کالری برای همیشه مهم است. من هرگز نمی خواهم دوباره اینقدر بزرگ شوم ، اما این چقدر واقعی است؟ او هست آیا کاری است که باید انجام دهم؟ من در حال حاضر با خوردن وعده های کوچکتر بسیار خوب هستم ، اما می ترسم که اگر شمارش کالری را متوقف کنم و فقط سعی کنم آنها را بررسی کنم ، حتی اگر بخشی از آنها را وزن کنم ، وزن من ممکن است دوباره افزایش یابد.

مسئله ای که من دارم دستور العمل های شمارش کالری است. زمان زیادی طول می کشد تا همه آنها را محاسبه کرده و به قسمت های خاصی تقسیم بندی کنیم.

من فقط نمی توانم وزن برگ کاهو و انگور و غلات را تا آخر عمر ببینم.
نظر شما در این باره چیست؟

من پستهایی را که در انتهای این پست به آنها اشاره می کنید پیوند می دهم ، اما نه ، نکته این نیست که بقیه عمر خود را صرف شمارش کالری کنید.

راستش را بخواهید ، پس از چندین سال نوشتن آن مجموعه در مورد شمارش کالری ، چیزی که برای من واضح تر است این است که کمتر در مورد شمارش کالری واقعی و بیشتر در مورد درسهایی است که محاسبه باید به شما آموزش دهد.

اینطوری نگاه کن بسیاری از غذاهای فرآوری شده به گونه ای ساخته می شوند که بافت آنها را از بین می برد و غذا را مجبور می کند که یک پر کننده خوب و مرتب در دهان شما ایجاد کند ، بدون اینکه اثری در دندان شما باقی بماند تا آن را با آزمایشگاه یا نخ دندان بردارید. تا دور برآورده نمی شود

و سپس به عقب نگاه می کنید که این مزخرفات ناتمام چقدر کالری برای شما هزینه داشته است و متوجه می شوید که این مقدار بوده است. مسیر آنقدر کالری که هنوز بعد از خوردن غذا خیلی زود گرسنه می شوید.

و سپس به اندازه سرو غذا نگاه می کنید و متوجه می شوید که فقط غذا نخورده اید یکی سرو می کند ، من به اشتباه غذا خوردم چهار از آنجا که نام تجاری اندازه بخش ها را به همان اندازه کاهش می دهد تا میزان کالری در هر وعده روی برچسب کمتر ترسناک به نظر برسد … بنابراین شما در واقع باید کالری هایی را که به پیشخوان خود اضافه کرده اید دو برابر کنید چهاربه

و سپس ، به حقایق تغذیه نگاه می کنید در زیر کالری در هر منو ، و غذای دلخواه شما مانند گذشته دارای پروتئین کم یا بدون پروتئین است ، علاوه بر این فاقد فیبر است و به طرز شگفت انگیزی ، اگرچه نمی توانید آن را بچشید ، بیشتر از حد انتظار قند دارد. خیلی زود متوجه آن خواهید شد هر کس بسیاری از کالری های موجود در غذا از کربوهیدرات ها تأمین می شود.

سپس به برچسب مواد تشکیل دهنده نگاه می کنید و متوجه می شوید که اکثریت قریب به اتفاق مواد تشکیل دهنده فقط انواع مختلف آرد و شکر هستند ، دو مورد از معدود مواد تشکیل دهنده در این کشور که برای تولیدکنندگان مواد غذایی بسیار سودآور هستند.

و سپس…. سپس… شما با خود می گویید: “وای ، من دیگر نمی توانم اینجوری بخورم.”

چه کسی – کدام این یک درس واقعی برای یادگیری کالری شماری است. این در مورد تعهد وسواسی برای مدیریت کمبود کالری لازم برای کاهش وزن نیست – این در مورد یادگیری درسهایی در مورد غذایی است که می خورید ، چرا باعث می شود احساس کنید که چگونه احساس می کنید ، و اینکه آیا به شما در دستیابی و حفظ اهداف کمک می کند یا نه. برای خود تنظیم کنید

دلیلی وجود دارد که سبزیجات برای کاهش وزن بسیار مهم هستند – آنها با کالری بسیار کمی ، رضایت بخش ترین چیزی که می توانید بخورید را بنویسیدبه علاوه ، فوق العاده مغذی است. قرار دادن 3 فنجان کلم پیچ با سیر و فلفل قرمز که در کمی سرکه سرخ کرده اید و متوجه شده اید که حتی نمی توانید تمام آن را تمام کنید حتی اگر 600 کالری کمتر از وعده غذایی معمول شما در رستوران فست فود مورد علاقه شما باشد. بسیار گرانبها اطلاعات

به شما کمک می کند تا دلیلی برای گفتن داشته باشید خیر به آن غذایی که دوست دارید به نفع چیزی است که به شما کمک می کند تا به هدفتان نزدیک شوید – چند بار در زندگی احساس نیاز می کنیم که بگوییم: “می دانم که دوستت دارم ، اما تو با من خوب نیست. خوب است که به من احساس کوتاه مدت می دهید؟ “

من می دانم که در اعماق وجود ، شمارش کالری استرس زا ، ناامید کننده ، چشم بازکننده ، تحقیرآمیز است و برای برخی از مردم صادقانه می گوید ، می تواند آنقدر اضطراب ایجاد کند که آنها را به سمت رفتار نامنظم غذاخوردن سوق دهد. با این حال ، من فکر می کنم ما به آن اشتباه نگاه می کنیم.

اگرچه شمارش کالری به شما کمک می کند تا در خط بمانید ، اما باید یک تمرین برای کاوش باشد. برای من ، این در مورد این بود که چرا احساس کردم می توانم کل قابلمه سیب زمینی شکسته بتی کروکر را بخورم – در مورد آن سیب زمینی های گنگ اطلاعات زیادی دارم – زیرا هیچ یک از مواد اولیه واقعی نبود. چربی ، منبع واقعی سیری ، حذف شده است. پروتئین حاصل از پنیر و شیر تقریباً به طور کامل از بین رفته است. با توجه به تمام کالری هایی که خوردم ، برای غذایی که باید سیب زمینی ، پنیر ، شیر و ادویه جات باشد (چیزی که من می خورم) در حال حاضر می دانم ‚هنوز احساس می کنم می توانم کل ماهیتابه را بخورم. اولین باری که سیب زمینی بو داده از ابتدا درست کردم ، به سختی یک چهارم قابلمه را خوردم. تصور اینکه همه چیز را بخورم حالم را بد می کند این را می نویسمبه

وقتی اطلاعات خود را وارد می کنید ، از خود بپرسید – آیا بعد از خوردن این غذا سیر شده اید؟ آیا ارزش این همه کالری را داشت ، در حالی که می توانستم چیزی راضی کننده تر ، شاید حتی خوشمزه تر داشته باشم؟ آیا این انتخاب درستی بود؟

وقتی خودتان این س questionsالات را دارید ، به ذهن خود راههای جدیدی می دهید تا غذایی را که در بدن خود قرار می دهید ارزیابی کند. آیا شما را پر می کند؟ آیا او شما را تا وعده بعدی غذا متوقف کرد؟ یا قند را بالا برده ، سقوط کرده و سپس با خوردن چیزهای شیرین دیگر از رکود بهبود یافته اید؟

شمارش کالری به شما در حفظ کسری کمک می کند ، اما همچنین باید از اطلاعاتی که از خواندن این برچسب ها به دست می آورید استفاده کنید تا به شما در درک انتخاب هایی که برای حفظ هدف خود نیاز دارید ، کمک کنید. و برای اینکه بتوانید با غذاهای قدیمی خداحافظی کنید – غذاهای قدیمی ، اندازه قسمت های قدیمی ، همه چیز قدیمی.

خیلی زود ، اینها گزینه هایی هستند که خودتان انتخاب می کنید ، بدون خواندن برچسب یا باز کردن قفل تلفن. شما می دانید که نمی توانید ماکارونی را از منو سفارش دهید زیرا می دانید که سس سفید به تنهایی 500 کالری نرم دارد. شما می دانید که نان ایده بدی است زیرا علاوه بر این که با نرم کننده های خمیر تهیه می شود که باعث می شود احساس سنگینی بیشتری نسبت به آن داشته باشید ، کالری بسیار بالایی دارد و نه آنقدر سیر کننده است. (دلیلی وجود دارد که در اکثر نقاط نامحدود و نامحدود است.) شما هر چیزی را که سرخ شده ، سرخ کرده یا سوخاری کرده است حرکت بدی می دانید – مگر اینکه واقعا در این مورد ، شما می خواهید در آن غوطه ور شوید – و این انتخاب های شما را شکل می دهد. چرا می دانید زیرا به دنبال آن بودید و درس خود را آموختید.

آیا برای همیشه باید حساب کنید؟ نه ، اما گاهی اوقات خود را نیاز به تنظیم مجدد خواهید دید ، و این مشکلی ندارد. یا گاهی اوقات ، به طور تصادفی وزن خود را افزایش می دهید ، و بازگشت کمی به کالری خود می تواند به شما کمک کند که بدانید لغزش چیست و کجاست.

از شمارش کالری به عنوان ابزاری برای کمک به شما در کشف مسیر شخصی خود برای دستیابی به هدفتان استفاده کنید ، و خیلی زود خود را به طور طبیعی در کنترل کروز خواهید دید ، با تنظیم مجدد کامل خلبان خودکار که نشان دهنده درک جدید شما از نحوه غذا خوردن است. و همانطور که همیشه می گویم ، MyFitnessPal شما از شما تشکر می کند!

(خوب ، این چیزی نیست که من همیشه می گویم ، اما بسیار نزدیک است. lol!)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شمارش کالری:



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *