رفتن به نوشته‌ها

آگاهی از رژیم کتوژنیک آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک ، نیازی به پیروی از رژیم غذایی خاصی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذاهای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - دانستن رژیم کتوژنیک

همچنین ، بیشتر غذاهای پایین هرم را بخورید و غذاهای کمتری را در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم ، که آجیل و لبنیات هستند ، باید در رژیم کتوژنیک در حد اعتدال استفاده شوند ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت هرم را میان وعده کتو می نامیم.

آجیل باید به اندازه یک مشت باشد و میوه ها و لبنیات باید حدود ½ فنجان باشد. و حتی زغال اخته را فقط به میزان 1/4 فنجان مصرف کنید.

با رعایت این شرایط ، سیستم بدن و هورمون های بدن به گونه ای تنظیم می شود که چربی بیشتری بسوزاند. و اگر ورزش کنید ، عضله خواهید داشت.

غذای کتوژنیک - رژیم کتوژنیک را بشناسید

اگر می خواهیم این مشکل را با یک مثال نشان دهیم ، دلیل این امر عادات غذایی ضعیف شماست. ما می توانیم نمونه ای از فردی را که مصرف آجیل را کاهش نداده و آن را بالا نگه داشته است ، مثال بزنیم.

در اوایل رژیم غذایی ، این خود باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، دیرتر به کتو ادامه دهد و حتی کتو را برای چند ساعت ترک کند.

مورد سگ

وقتی رژیم کتو را دنبال می کنید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای شیرین شما را تا زمان غذا خوردن راهنمایی می کند و اکنون گرسنه هستید

این هشدار به بدن شما زمانی رخ می دهد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و در اوایل رژیم غذایی از دو قسمت اصلی هرم کمتر استفاده کنید. و مطمئن باشید که این سریال به شما پاسخ می دهد و اشتهای گناهکار شما با گذشت زمان کمتر و بهتر می شود ، مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

فردی به مدت دو ماه رژیم کتو را رعایت می کند و بدنش با آن سازگار شده است و چه می کند. نه این که او دیرتر برگردد ، برعکس ، خیلی زودتر از افراد عادی به کتو بازگشت.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

وقتی کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتو انجام دهید ، که می تواند برای بدن و اعصاب شما مضر باشد ، افزایش یا کاهش مصرف چربی نیست.

رژیم کتو 9 - دانستن رژیم کتوژنیک

از چربی نترسید.

در چند روز اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، ممکن است بگویید من الان خیلی چاق هستم ، و شاید هم داشته باشد ، اما در چند روز آینده این برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

بدون هیچ گونه بیماری عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر یافت می شود ، در انجام این کار با خیال راحت اقدام کنید.

اینفوگرافیک کتوژنیک نمودار 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو را رعایت می کنیم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

هنگام شروع رژیم کتو ، سلولهای بدن از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و هنگامی که کربوهیدرات ها از بدن حذف می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی ، به راحتی از کمبود الکترولیت ها که شامل این سه ماده است ، رنج خواهید برد. شما همچنین باید این سه ماده را از طریق مکمل تامین کنید.

اگر می خواهید برای او غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ زیرا بدن آنها را به راحتی و به سادگی در این مورد از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این مقادیر را از طریق تعریق از دست می دهید.) اکثر عوارض جانبی که افراد در این رژیم غذایی تجربه می کنند به دلیل کمبود آن است. از این الکترولیتها

پیشنهاد ما به شما این است که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمک دریا را نمی توانید به عنوان مکمل منیزیم مصرف کنید).

اگرچه بیشتر مواد بسیار مفید برای بدن از غذاهای کتو تامین می شود. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منبع منیزیم از طریق مصرف غلات است ، که ما آن را در رژیم کتوژنیک خود دریافت نمی کنیم. بنابراین حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

اگر پتاسیم در دوزهای بسیار زیاد مصرف شود سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها حاوی مکمل هایی هستند که تنها 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کنند و دلیل این امر مصرف بیش از حد آن نیست. به همین دلیل است که مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت مقدار کافی پتاسیم ، توصیه می شود از آووکادو استفاده کنید که رژیم غذایی غنی از پتاسیم است.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو و اسفناج استفاده کنند و در واقع از سبزیجات برگ سبز استفاده می کنند.

Ketogenic 1200x715 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

نکته نهایی در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از این مکمل ها از ابتدای رژیم غذایی خود استفاده کنید.

نکته دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر آنها تازه شروع کرده اند ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی ها تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد مرحله کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها شما را گرسنه نمی کنند و فواید زیادی برای شما در ابتدای رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ استفاده کنید. قهوه خود را بریزید به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از چربی بنبون (تهیه شده از روغن نارگیل و کره) استفاده کنید که به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را در اوایل رژیم ساده کنید.

در اوایل رژیم غذایی ، به هیچ وجه نگران این نباشید که کالری اضافی مصرف می کنید یا باید کالری خود را بسوزانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش داده و وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه هایی را که به شما توصیه می شود ، دنبال کنید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *