رفتن به نوشته‌ها

آشنایی با رژیم غذایی دانمارکی و تاثیر آن بر کاهش وزن


تناسب اندام و عدم افزایش وزن رویایی است که به راحتی نمی توان به آن دست یافت ، اما شما باید برای رسیدن به آن تلاش کنید. امروز در این مقاله می خواهیم یک روش کاهش سریع وزن را به شما معرفی کنیم که می تواند شما را در مدت 13 روز به هدف برساند.این روش یک رژیم لاغری به نام رژیم دانمارکی است که به روش سریع معروف است.

آشنایی با سیستم دانمارکی

آشنایی با سیستم دانمارکی

رژیم دانمارکی ، مانند رژیم کانادایی ، ادعا می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6 تا 8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که محققان استفاده از این رژیم را توصیه نمی کنند ، اما اگر کسانی که می خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند ، می توانند از این سیستم ، این سیستم ، اگرچه شما می توانید به سرعت ما را به آنچه می خواهیم برسیم ، اما باید گفت که کار آسانی نیست.

این رژیم در دانمارک به خوبی شناخته شده است و توسط پزشک دانمارکی توصیه می شود که وظیفه اصلی او خوردن غذاهایی است که کالری بسیار کمی دارند و شما فقط باید طبق رژیم غذایی خود از آنها پیروی کنید. این رژیم غذایی می تواند گزینه مناسبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذاهای رژیم دانمارکی بسیار متفاوت و متمایز هستند و شما نمی توانید هیچ تغییری در آنها ایجاد کنید یا مصرف آنها را افزایش یا کاهش دهید. غذاهایی که در زیر ارائه شده است.

رژیم دانمارکی به مدت 13 روز

در طول مدتی که از این رژیم پیروی می کنید ، بدن فقط 600 کالری در روز وارد می کند ، که مقدار بسیار کمی برای بدن است ، در حالی که در حالت عادی ، میزان کالری مصرفی روزانه 1500 تا 2500 است که در مقایسه با کاهش شدید است. مقدار زیادی از این رژیم کالری دارد. وقتی میزان کالری وارد شده به بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای افرادی که درصد چربی شکم آنها زیاد است مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا اگر از رژیم غذایی دسر تشکیل شده در طول رژیم استفاده کنید. that time در یک تکه باید این رژیم را متوقف کنید و آن را متوقف کنید زیرا برای شما موثر نخواهد بود ، هیجان انگیزترین چیز این است که بعد از قطع این رژیم نمی توانید دوباره تلاش کنید ، از آن استفاده کنید زیرا 6 ماه طول می کشد تا این رژیم را متوقف کنید. می توانید آن را از سر بگیرید

ویژگی های سیستم دانمارکی

قوانین رژیم غذایی دانمارکی برای لاغری

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب می کنید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی تنها 13 روز است ، نه کمتر و نه بیشتر.
  • در این رژیم هیچ میان وعده ای وجود ندارد و فقط وعده های اصلی مانند صبحانه ، ناهار و شام مصرف می شود.
  • در این رژیم ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید آب بنوشید زیرا به رفع گرسنگی کمک می کند
  • وعده های غذایی اصلی باید در زمان مناسب خورده شود. 8 صبح ، 2 بعد از ظهر و 6 بعد از ظهر. بعد از ساعت 6 صبح از غذا استفاده نمی شود.
  • هرگز از غذایی که در منو نیست استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز در مورد سیستم دانمارکی

منوی رژیم غذایی دانمارکی

اولین روز

صبحانه: یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام: 200 گرم گوشت کبابی / سالاد برگ سبز / با آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه: یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 250 گرم گوشت خوک با یک کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کباب / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات برگ سبز

برخی را رز کنید

صبحانه: یک فنجان قهوه با کمی شکر / یک تکه نان تست کوچک

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز / یک تکه ژامبون / یک فنجان کاهو

شام: یک تکه کرفس پخته ، یک گوجه فرنگی ، یک تکه میوه

روز چهارم

صبحانه: یک فنجان قهوه با یک قاشق شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی با یک لیوان ماست

شام: 250 گرم میوه / تخم مرغ آب پز / هویج

روز پنجم

صبحانه: 1 هویج با مقدار کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با کره و یک تکه کرفس

روز ششم

صبحانه: یک فنجان قهوه با یک قاشق شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و روغن

وعده ها برای سیستم دانمارکی مناسب است

روز هفتم

صبحانه ⇐ فنجان چای

ناهار ⇐ یک لیوان آب

شام: 200 گرم گوشت کبابی / یک عدد سیب

روز هشتم

صبحانه: یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی

شام: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه: یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار: 200 گرم گوشت خوک / یک کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه: یک فنجان قهوه با یک قاشق شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 1 قطعه ژامبون / یک کاسه کوچک کاهو / 2 تخم مرغ آب پز

شام: یک گوجه فرنگی / یک کرفس پخته / یک میوه

روز یازدهم

صبحانه: یک فنجان قهوه با یک قاشق شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی / 1 فنجان ماست

شام: 250 گرم میوه / تخم مرغ آب پز / تکه هویج

روز دوازدهم

صبحانه: 1 هویج با آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل آب پز با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه: یک فنجان قهوه با یک قاشق شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 2 تخم مرغ با یک تکه هویج

شام: سینه مرغ متوسط ​​پخته / سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و روغن

با رژیم دانمارکی سریع وزن خود را کاهش دهید

تا زمانی که از تغذیه مناسب برخوردار باشید ، تأثیر رژیم دانمارکی برگشت ناپذیر است ، اما اگر رژیم غذایی قبلی خود را پس از پایان رژیم دانمارکی از سر بگیرید ، وزن از دست رفته به سرعت کاهش می یابد.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *