آجیل، {چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید قندهای افزوده شده: تحقیقات جدید


فینال اطلاعات مصرف شده، وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصل العمل ها

نوشته کاتلین دوهنی
WebMD Health News

تجزیه و تحلیل شده توسط Michael W. Smith، MD

۶ مارس ۲۰۱۵ – چه جوان باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه پیر، اندیشه خوبی است کدام ممکن است اجتناب کرده اند خوردن {چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید قندهای اضافه شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل بیشتری بخورید. این بر ایده سه تحقیق جدید است کدام ممکن است می گوید این عادات قابل دستیابی است ارائه می دهیم کمک تدریجی مفید بمانید، وزن شخصی را کاهش دهید هر دو وزن شخصی را محافظت کنید. این تحقیق در نشست سالانه صفحه بحث غدد داخل ریز حاضر شد.

روی کیم، محقق، MD، MPH می گوید {برای شروع}، نوجوانانی کدام ممکن است روزانه مقدار به سختی آجیل می خورند، کمتر کشف نشده ابتلا به سندرم متابولیک هستند. سندرم متابولیک گروهی اجتناب کرده اند شرایط قابل مقایسه با {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خون بالا است کدام ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت را افزایش می دهد.

کیم استادیار اطفال در وسط پزشکی جنوب غربی دانشکده تگزاس است. کارکنان او داده های درمورد به عادات آجیل خوری بیش اجتناب کرده اند ۲۲۰۰ جوان ۱۲ به همان اندازه ۱۹ ساله را تحقیق کرد.

کیم اکتسابی کدام ممکن است آنهایی کدام ممکن است حدود نیم اونس در روز می‌خورند، مفید‌تر اجتناب کرده اند کسانی هستند کدام ممکن است نمی‌خورند. او می‌گوید شاخص توده جسمی (BMI) زیرین‌تر، فضا کمتری در فراگیر کمر، کلسترول HDL «خوشایند» به سختی تا حد زیادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فشار خون زیرین‌تر بود.

کیم می گوید کدام ممکن است کمتر اجتناب کرده اند ۹ نسبت اجتناب کرده اند جوانان روزانه به این مقدار آجیل می خورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش اجتناب کرده اند ۷۵ نسبت اصلاً آجیل نمی خورند. “افرادی که کمتر در روز آجیل می خورند (کمتر اجتناب کرده اند نیم اونس) در مقابل همراه خود افرادی که نیم اونس هر دو تا حد زیادی در روز می خورند بیش اجتناب کرده اند ۲ برابر سندرم متابولیک دارند.

نصف اونس تقریباً ۱۲ بادام، ۱۴ بادام زمینی هر دو هفت نصف گردو تبدیل می شود.

کیم می‌گوید، همین ارتباط بین آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر کمتر سندرم متابولیک در بزرگسالان کشف شد شده است.

رژیم کم چرب در برابر این رژیم کم کربوهیدرات

سال‌هاست کدام ممکن است آونگ رژیم غذایی به ورودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عقب می‌چرخد را انتخاب کنید و انتخاب کنید متخصصان رژیم‌های کم کربوهیدرات را برای کاهش چند پوند بهینه پیشنهاد می‌کنند، سپس خوب رژیم کم‌چربی را سریع می‌کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس یک بار دیگر برمی‌گردند. دکتر کوین دی هال، محقق ارشد مؤسسه سراسری دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های گوارشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلیوی، می گوید: کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چربی ها} به نوبه شخصی “داروها مغذی خطرناک” هستند.

با این حال در تحقیق کودک او بر روی ۱۰ شخص اضافه وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ زن اضافه وزن، همراه خود معمول سنی ۲۴ سال، خاص شد کدام ممکن است رژیم غذایی کم چرب ۶۷ نسبت تا حد زیادی اجتناب کرده اند خوب این سیستم کم کربوهیدرات چربی هیکل را اجتناب کرده اند انگشت می دهد.

پسرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دختران {در این} تحقیق بیمارانی در بخش متابولیک بودند، متعاقباً غذای آنها دقیقاً مدیریت می شد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمرینات آنها پیگیری می شد.

آنها به مدت ۵ روز اجتناب کرده اند رژیم غذایی تشکیل ۵۰ نسبت کربوهیدرات، ۳۵ نسبت چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۵ نسبت پروتئین استفاده کردند. طی شش روز بعد، به طور تصادفی اجتناب کرده اند آنها درخواست شده است شد کدام ممکن است خوب رژیم کم چرب هر دو کم کربوهیدرات بخورند.

هال می‌گوید: «ما ۳۰ نسبت اجتناب کرده اند انرژی‌ها را همراه خود محدوده کربوهیدرات‌ها هر دو چربی‌ها کاهش می‌دهیم.

هال اکتسابی کدام ممکن است رژیم غذایی کم چرب برای چربی سوزها بهتر از کار را دارد. با این حال خاص نیست کدام ممکن است خواه یا نه این رویکرد برای بسیاری که {اضافه وزن} دارند با این حال اضافه وزن نیستند نیز پاسخ این است خواهد داد هر دو خیر.

شکر کمتر بخور

از گرفتن از قند اضافه شده، به طور قابل توجهی فروکتوز، ۹ تنها همراه خود افزایش وزن، اما علاوه بر این همراه خود تجمع چربی در کبد نیز گفته می شود، کدام ممکن است به نوبه شخصی خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری قلبی – حتی در جوانان را افزایش می دهد.

فروکتوز بخشی خالص اجتناب کرده اند میوه است. با این حال به متنوع اجتناب کرده اند وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {نوشیدنی ها} نیز اضافه تبدیل می شود، معمولاً قابل مقایسه با شربت ذرت همراه خود فروکتوز بالا.

دکتر ژان مدل شوارتز، پروفسور بیوشیمی در دانشکده تورو کالیفرنیا، می گوید: جوانان اضافه وزن کدام ممکن است خوردن فروکتوز شخصی را با بیرون کاهش انرژی کل محدود کردند، توانستند تجمع چربی در کبد را کاهش دهند.




حاضر اسلاید


نابود کننده های رژیمی: اسموتی، لاته، ذرت بو داده، را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشیا تولید دیگری در کنار همراه خود عکس
حاضر اسلاید را ببینید

کارکنان شوارتز ۴۰ کودک اضافه وزن اسپانیایی تبار را انتخاب کنید و انتخاب کنید آفریقایی-آمریکایی ۹ به همان اندازه ۱۸ ساله را کدام ممکن است به طور مشترک غذاهای تشکیل قند می خوردند مورد تحقیق قرار دادند. به مدت ۱۰ روز، کودکان ساده وعده های غذایی را می خوردند کدام ممکن است قندها را همراه خود سایر کربوهیدرات های مفید متفاوت می کردند.

در مرحله بعد، محققان تغییر قند به چربی را در کبدشان مقیاس گیری کردند. شوارتز می گوید کدام ممکن است پس اجتناب کرده اند ۱۰ روز محدودیت فروکتوز، تغییر قند به چربی بیش اجتناب کرده اند ۴۰ نسبت کاهش کشف شد را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی کبد بیش اجتناب کرده اند ۲۰ نسبت کاهش کشف شد.

او اظهار داشت: یافته‌ها آرم می‌دهد کدام ممکن است تجمع چربی در کبد «پس اجتناب کرده اند بردن فروکتوز اجتناب کرده اند رژیم غذایی می‌تواند معکوس شود».

دستورالعمل های WHO پیشنهاد می تدریجی کدام ممکن است قندهای “رایگان” قابل مقایسه با گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروکتوز را به کمتر اجتناب کرده اند ۱۰٪ انرژی روزانه محدود کنید. کمتر اجتناب کرده اند ۵ نسبت بیشتر است. این به معنای حدود ۶ قاشق چایخوری شکر در روز است. (به هر طریقی، خوب قوطی نوشابه شیرین شده همراه خود شکر تشکیل حدود ۱۰ قاشق چایخوری است.)

{دستورالعمل ها} به قند حال در میوه ها، سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیر ردیابی ای نمی کنند. آنها فکر می کنند شکر اضافه شده به وعده های غذایی، قابل مقایسه با کراکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنکیک، را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند حال در کنسانتره آب میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید عسل صحبت می کنند.

همراه خود این جاری، تحقیق آرم داده اند کدام ممکن است کاهش خوردن طیف گسترده ای از قند فواید بهزیستی دارد.

امتیاز کسب خانه

دکتر آن ناردولی، درک فیزیولوژی در دانشکده ایلینوی در اوربانا-شامپین، می‌گوید: در حالی کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند یافته‌ها درهم آمدن است تحقیق تا حد زیادی هستند، برخی اجتناب کرده اند راه حل ها رژیم غذایی اکنون قطعا ارزش آن را دارد پیگیری دارند.

او می گوید: “آجیل ساده تر {خواهد بود}.” خوب تحقیق فعلی آرم داد کدام ممکن است خوردن مشترک آجیل، اجتناب کرده اند جمله بادام زمینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کره بادام زمینی، خطر از دست دادن زندگی نابهنگام ناشی اجتناب کرده اند بیماری قلبی را به همان اندازه حدود ۲۰ نسبت کاهش می دهد.

ناردولی می‌گوید کاهش خوردن وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی‌های تشکیل فروکتوز نیز «گامی در مسیر درست حرکت کنید مناسب» {خواهد بود}.

این نتایج در یک واحد کنوانسیون پزشکی حاضر شد. این می تواند مقدماتی فکر شود از ادامه دارد تحمل خوب استراتژی “بازبینی همتا” قرار نگرفته است، کدام ممکن است در آن متخصصان خارجی داده ها را در گذشته اجتناب کرده اند تخلیه در یک واحد روزنامه پزشکی تجزیه و تحلیل می کنند.

اجتناب کرده اند جانب آرم WebMD

مصرف شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارایی ها مصرف شده مفید
راه رفع های بهداشتی اجتناب کرده اند حامیان ما

دارایی ها

دارایی ها: Ann Nardoli، Ph.D.، درک فیزیولوژی مولکولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید یکپارچه، دانشکده Illinois Urbana-Champaign. ژان مدل شوارتز، دکترا، درک بیوشیمی، دانشکده تورو کالیفرنیا، والهو. دانشیار تحقیقات غدد داخل ریز، دانشکده کالیفرنیا سانفرانسیسکو. روی کیم، دکتر، درک بهداشت نهایی، استادیار اطفال، وسط پزشکی جنوب غربی دانشکده تگزاس را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهداشت کودکان، دالاس. کوین دی هال، دکترا، محقق ارشد، موسسه سراسری دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های گوارشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلیوی در موسسه سراسری بهداشت، بتسدا. ENDO 2015، ۵-۸ مارس ۲۰۱۵، سن دیگو. JAMA Internal Medicine، ۲ مارس ۲۰۱۵.

© ۲۰۱۵ WebMD, LLC. تمامی حقوق محفوظ است.


رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/